Saturday, May 19, 2012

For my heart always cry...


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم



No. 
You're never alone.
Allah is always with you. 
Allah is always with me.
Allah is always with us.

Tidak,
Ilmuku sebenarnya teramat cetek.
Sedikitnya,
tidak cukup, tidak cukup.
Ya Allah,
semakin aku mencari ilmu,
semakin aku tersentak...
Sedikitnya, sedikitnya...
Apa yang aku tahu sebenarnya?

Berikanlah kekuatan kepadaku, Ya Rabbi.
Hanya dariMu,
Hanya untukMu.
AgamaMu sangat suci, Ya Allah.
Sangat indah.

Kenapa masih lalai?
Kenapa masih lalai?
Aku umatmu, ya Rasulullah!
Aku umatmu, Insyaallah...
Kenapa masih lalai? 
Kenapa masih lalai?

RasulMu sangat mulia, Ya Allah...
Aku mahu mencintaiMu, aku mahu mencintainya...

The heart that always cry,
only You know.


Note: Click the pic for larger view. ^^
1
2

No comments:

Post a Comment